שיער

10 טיפים פשוטים להאצת צמיחת שיער

צמיחת השיער תלויה בהמון דברים. 

הנה 10 דרכים מוכחות שבהן תוכלו לגרום לשיער שלכם לצמוח מהר יותר

החליפו מוצרי שיער במשהו טבעי ובריא

רוב השמפו עלולים למעשה לייבש את השיער ולפגוע בו. במקום זאת קנו שמפו ללא סולפטים ואפילו תשקלו לחפוף ללא שמפו. 

מדי פעם, תוכלו לחפוף את השיער עם חומץ תפוחים ולקדם צמיחת שיער, ולהשתמש בשמן קוקוס כמרכך. 

אכלו הרבה חלבון ושתו מים

השיער עשוי מקרטין. שהוא סוג של חלבון. תזונה עשירה בחלבון וחומצות אמינו תעניק לגופכם את מה שהוא צריך כדי לייצר קרטין. זה עשוי להאיץ אל קצב צמיחת השיער. חשוב לשתות מים ולשמור על לחות כדי למנוע מהשיער והקרקפת להתייבש.

הזהרו על השיער שלכם

שימו לב מה אתם עושים עם השיער שלכם. אם אתם שוכבים עליו, כדאי מאוד להרים את השערות כלפי מעלה. זה ימנע קצוות מפוצלים

הפסיקו לחפוף כל יום

חפיפה כל יום עשויה לייבש את השיער שלכם. נסו לחפוף כמה פעמים בשבוע ולא כל יום, כך תראו לבד בהבדל. השיער יהיה רך חלק וחזק יותר. אל תתרגשו אם השיער שלכם ייראה שמנוני כשתתחילו בתהליך, זה יחזור לקדמותו לאחר כמה שבועות, כשהקרקפת תתרגל.

גזרו את השיער רק כשצריך

הרעיון שגזירת שיער מעוררת צמיחה היא מיתוס לחלוטין. חיתוך קצוות אינו משפיע כלל על הזקיקים בשום צורה. לכן, לא חייב ללכת למספרה כל שבועיים כדי לתת לשיער שלכם לצמוח. אלה רק כשאתם שמים לב לקצוות מפוצלים.

התרחקו מחום

מייבשים ומחליק עשויים לפגוע בשיער שלכם ולהרוס את המרקם שלו. כאשר תפסיקו להשתמש בהם, תוכלו להבחין שהשיער שלכם צומח מהר יותר. 

עסו את הקרקפת

עיסוי הקרקפת כמה דקות ביום יכול להמריץ את זרימת הדם, ולתת לחומרים המזינים לחדור לזריקה השיער.

קחו תוספים 

ישנם תוספים המכילים מינרלים וויטמינים המעודדים את צמיחת השיער. בעיקר ביוטין. שקלו לקחת תוסף או מולטי ויטמין. אלה עשויים לספק לגוף שלכם חומרים מזינים שדרושים לשיער בריא. כמובן שכדאי להתייעץ עם רופא.

סרקו פחות ובצורה נכונה את השיער

סירוק שיער בצורה תכופה עשוי לשבור את השערה. התחילו את הסירוק מלמטה, איפה שיש את הקשרים ולאט עלו למעלה. זוהי הדרך הטוב ביותר להתיר קשרים

קנו מסנן 

תוכלו לקנות מסנן ולשים אותו בראש הדוש. כאשר המים לא מסוננים השיער נוטה להיות קשה יותר ולהישבר. סינון המים יעזרו לכם לרכך אותם